Hasar Anında Ne Yapılır?
Hasar Anında Yapılması Gerekenler
Herhangi bir hasar anında 7 gün 24 saat hizmet veren 444 1936 numaralı Müşteri iletişim merkezimizi arayınız
Aşağıdaki konulara azami dikkat gösterilmelidir;
Sigortalının acilen hasarı azaltıcı tedbirleri alması gereklidir. Sigortacı, hasarın azaltılmasına yönelik yapılan makul ölçüdeki masrafları karşılar.
Hasarın gerçekleşmesinden üçüncü kişilerin sorumluluğu varsa ödenecek tazminatın rücu edilebilmesi için sigortalı gerekli bilgi ve belgeleri ibraz etmek zorundadır.
Müşterinin, aynı riziko için farklı sigorta şirketlerine düzenlettiği poliçe ya da poliçeler varsa bunları sigortacıya ibraz etmesi şarttır.
Hasar ihbarı yapılırken sigortacıya iletilmesi gereken bilgiler:
NOT: Araç hasarlarında, ekspertiz yapılacak adresin aracın onarımının yapılacağı yetkili servis ya da tamirhane olması zorunludur.
Hasar dosyalarına ait eksik evrak ve hasar fotoğraflarınızı 0530 581 36 30 numaralı Whatsapp hattına hasar dosya numaranız ile birlikte iletebilirsiniz
Kaza Tespit Tutanağı İndirmek İçin Tıklayın
Ankara Sigorta Hasar İhbar Hattı : 444 1936